Alice Janáková: Na Tlapnetu se mi líbí, že je to středně velká firma a i přes rychlý růst si společnost zachovala prvky rodinné atmosféry

Od začátku března je naší novou kolegyní Alice Janáková, která nastoupila na pozici obchodní a marketingové ředitelky. Dali jsme jí pár týdnu na rozkoukání a teď by Vás určitě zajímalo, jaké jsou její plány a vize do budoucna, kam by ráda Tlapnet posunula v následujících měsících a co nového nás čeká.

Alice, prozraď nám něco o sobě - odkud si k nám přišla? Co ráda děláš ve volném čase?

Posledních 6 let se pohybuji v oblasti telekomunikací a ICT (ve spol. Huawei, T-mobile, Cetin). Před nástupem do světa fixních a informačních technologií jsem vedla vlastní společnosti, které se zaměřovaly na prodej produktů a služeb v segmentu B2B. Prioritou v osobním životě je má dcera, se kterou trávím většinu volného času. Náročnou pracovní rovinu se snažím vyvažovat sportem, cestováním, četbou nebo odpočinkem v sauně.

Proč sis mezi nabídkami práce zvolila právě Tlapnet?

Poslední roky jsem pracovala primárně v telco korporátech, kde posouvat a měnit věci rychle zpravidla není možné. Na Tlapnetu se mi líbí, že je to středně velká firma, jejíž majitel je do chodu stále aktivně zapojen, a i přes rychlý růst si společnost zachovala prvky rodinné atmosféry. Pokud se pro něco rozhodnu, tak jednám a mám ráda, když jsou výsledky vidět rychle. A to mi Tlapnet a má pozice nyní umožňuje.

Jaká jsi šéfka?

To je otázka spíše na mé kolegy a podřízené. Doufám, že dobrá ☺ Každopádně všichni máme určité rezervy. Snažím se celý život učit z chyb svých i ostatních a neopakovat je. Určitě jsem otevřená novým nápadům, pokud mají hlavu a patu. Pakliže to situace nevyžaduje, nejsem direktivní. Kolegy se snažím motivovat. Sama mám ráda výzvy, pořádek a loajalitu a vyžaduji to i u ostatních.

Po několika týdnech u nás, máš již dlouhodobou vizi, kam by měl Tlapnet směřovat?

Máme špičkové služby, velmi dobré firemní procesy a profesionální Call centrum 24/7. Prostor pro zlepšení vidím v dlouhodobé strategii v oblasti komunikace se zákazníky. Nejdůležitější roli totiž hrají právě zákazníci - jejich potřeby a motivace. Primárně půjde o prohloubení těchto marketingově-obchodních aktivit napříč jednotlivými kroky:

Mít co nabídnout, být nadšen svou službou a věřit jí

  1. Mít co nabídnout, být nadšen svou službou a věřit jí
  2. Být vidět
  3. Navázat vztah
  4. Budovat důvěru
  5. Vzbudit zájem
  6. Prodat
  7. Budovat vztah
  8. Doprodej služeb a doporučení

A co jsou nejbližší kroky, kterým se chceš věnovat a které jsou pro tebe v následujících měsících prioritou?

V nejbližších měsících se budu věnovat určitému "redesignu" společnosti s cílem více naši firmu přiblížit zákazníkům. Ukázat jim, že za kvalitním internetem stojí skvělí lidé – kolegové, kteří firmě důvěřují a posouvají ji neustále dál a díky tomu máme možnost růst a být lepší než konkurence.

V rámci rozšiřování hledáme nové kolegy na pozice napříč firmou včetně obchodního týmu. Obchodnímu oddělení věnuji nemalou část své pracovní doby a jsou jednou z mých nejdůležitějších priorit ve firmě.

Děkuji za rozhovor.

Alice

Máte zájem o naše služby? Zavoláme Vám!