Tlapnet podpora, vyřeší bleskurychle váš problém

Často kladené dotazy
Na co se nás nejčastěji ptáte

Nenašli jste odpověď na svou otázku? Kontaktujte nás na čísle 606 606 035 nebo pište na info@tlapnet.cz. Naši operátoři vám rádi se vším pomůžou či poradí. Linka funguje nonstop – 24 hodin denně, 7 dní v týdnu.

Jak si mohu objednat internet a jak probíhá instalace? Jak si mohu objednat internet a jak probíhá instalace?

V takovém případě nás prosím kontaktujte na telefonním čísle 606 606 035 nebo napište na e-mail info@tlapnet.cz. Vyplnit můžete i náš kontaktní formulář. My se vám následně ozveme a domluvíme vše potřebné.

Běžná instalace u zákazníka trvá cca 1-3 hodiny.


Jaká je rychlost internetu v tarifu a mohu ji zvýšit? Jaká je rychlost internetu v tarifu a mohu ji zvýšit?

Naše tarify poskytují maximální dostupnou rychlost, kterou Váš telefon umí, což je u LTE 300 Mb/s a 500 Mb/s v tarifech,  které jsou s rychlostí 5G. Po vyčerpání limitu Vám automaticky zadarmo zapneme Internet furt s rychlostí 256/64 kBit, takže Vám dál pojede Messenger, WhatsApp, Internetové bankovnictví, navigace nebo mapy. Pustíte si hudbu ze Spotify a Apple Music, a budete si moc dále prohlížet Facebook a mobilní verze webových stránek. Co Vám na Internetu furt nepůjde určitě, je streamované video.

Internet si můžete navýšit o 1,5 GB jen za 50 Kč. 

Nefunguje mi doma internet. Co mám dělat? Nefunguje mi doma internet. Co mám dělat?

Zkontrolujte, zda máte správně zapojené všechny kabely. Pokud je kabeláž v pořádku, vytáhněte router cca na 10 vteřin z elektřiny. Tím si zařízení načte nastavení znovu z antény. 

Jestli máte problém jen na některém počítači a na ostatních zařízeních je služba v pořádku, restartujte jej.

Detailní návod, jak postupovat najdete ve smlouvě na straně 11 a 12 na následujícím odkazu ZDE

V případě, že jste již zkusili všechno a internet stále nefunguje, kontaktujete nás kdykoliv 24/7 na čísle 606 606 035, nebo pište na adresu info@tlapnet.cz, kde vám rádi se vším pomůžeme.

Konfigurace a elektronické hlášení poruch můžete také hlásit na na e-mailu servis@tlapnet.cz. Technická podpora je vám dostupná 06:00 - 22:00, 7 dní v týdnu.

Jaké TV programy mohu sledovat a jsou dostupné i u mě doma? Jaké TV programy mohu sledovat a jsou dostupné i u mě doma?

V případě, že máte internet od nás, můžete mít i digitální televizi. Kompletní nabídku naleznete v sekci Televize.


Pro více informací nás neváhejte kontaktovat na čísle 606 606 035 nebo napište na e-mail info@tlapnet.cz.

Nestihl jsem začátek filmu, mohu si ho pustit od začátku? Nestihl jsem začátek filmu, mohu si ho pustit od začátku?

Samozřejmě! Veškeré pořady, filmy i seriály si můžete nejen pustit od začátku, ale také je pozastavit, pokud si zrovna potřebujete odskočit. Dokonce můžete část pořadu rozkoukat doma u televize a zbytek dokoukat třeba na chatě na počítači.

Mohu internetovou televizi sledovat i na mobilních zařízeních? Mohu internetovou televizi sledovat i na mobilních zařízeních?

Všechny oblíbené funkce, které znáte z webového rozhraní naši televize můžete nalézt i v mobilní aplikaci SledovániTV, které je navržená pro dotykové ovládání. Mezi ně patří sledování digitální televize, poslech rádiových stanic, televizní archív s možnosti nahrávek pořadů a nově i videotéka, ve které naleznete stovky filmů ihned ke shlédnutí. Aplikace je dostupná pro iOS i Android.

Jak probíhá instalace televize? Potřebuji set-top box nebo jiná zařízení? Jak probíhá instalace televize? Potřebuji set-top box nebo jiná zařízení?

Stačí mít pouze TV s HDMI vstupem, vše potřebné bude mít u sebe technik.

Set-top box nepotřebujete, pokud Vaše TV podporuje aplikaci Sledování TV.cz či Genius TV. 


Jsme firma a máme zájem o vyhrazenou linku s garantovanou rychlostí připojení. Umíte nám ji nabídnout? Jsme firma a máme zájem o vyhrazenou linku s garantovanou rychlostí připojení. Umíte nám ji nabídnout?

Vybudujeme pro vás vyhrazenou linku s garantovanou rychlostí připojení a vysokou dostupností (SLA) až 99,8%. Neváhejte nás kontaktovat pro nezávaznou obchodní nabídku. Volejte na číslo 606 606 035, nebo napište na info@tlapnet.cz.

Poskytujete i vyšší rychlosti připojení, než uvádíte na webu? Poskytujete i vyšší rychlosti připojení, než uvádíte na webu?

Ano, jsme schopni poskytnou rychlost připojení až 10 Gbps. Konkrétní nabídku řešení vám připravíme vždy “na míru”. Volejte na číslo 606 606 035, nebo napište na info@tlapnet.cz.

Jaké závazky se pojí s poskytovanými službami? Jaké závazky se pojí s poskytovanými službami?

Všechny naše tarify jsou bez závazků. Smluvní pokuty a závazky nemáme v ceníku. Vaše číslo si můžete kdykoliv přenést jinam a to obratem. 

Aby byly naše vztahy jasné, sepíšeme s Vámi Účastnickou smlouvu. Píše se v ní, kdo jsme my, kdo vy, kolik a kdy a za jaké služby budete platit, takže budete mít jistotu, že se Vám cena za tarif nebo jeho podmínky nezmění. 



Můžu služby u vás dočasně pozastavit? Můžu služby u vás dočasně pozastavit?

Když potřebujete dočasně pozastavit služby, stačí, když nám pošlete žádost e-mailem na info@tlapnet.cz nebo zavoláte na infolinku 606 606 035. Pokud bude žádost schválena, je možné přerušení služby až na šest měsíců.

Jak mohu platit za služby a kde najdu své faktury? Jak mohu platit za služby a kde najdu své faktury?

Faktury lze uhradit bankovním převodem, SIPO, hotově na některé z našich poboček nebo platební kartou a nově i skrz platební bránu Comgate přes zákaznický portál https://www.zakaznicky-portal.cz/prihlaseni

Standardní splatnost faktur je 14 dní. Fakturu vám vždy posíláme elektronicky či písemně dle vašich preferencí.

Přehled všech vašich vyúčtování naleznete v zákaznickém portále www.zakaznicky-portal.cz.

Případně se nám ozvěte na ucetni@tlapnet.cz

Mohu si přenést svoje číslo? Mohu si přenést svoje číslo?

Při přechodu k nám si můžete převést svoje číslo. K převodu potřebujete kód OKU, nebo ČVOP. Pokud chcete převést Vaše stávající číslo, přidejte ho do poznámky před dokončením objednávky. 

Můžu tarif změnit? Můžu tarif změnit?

Ano tarif lze 1x měsíčně změnit na jakýkoliv jiný z naší nabídky. 

Nezaplatil jsem služby v době splatnosti, co teď? Nezaplatil jsem služby v době splatnosti, co teď?

Pokud tuto skutečnost zjistíte, platbu okamžitě uhraďte. V případě nesrovnalostí nás kontaktujte co nejdříve na ucetni@tlapnet.cz. Provozní doba 08:00 - 11:30, 12:30 - 17:00. Případně volejte kdykoliv na infolinku 606 606 035. Než přikročíme k omezení služeb, vždy vám nejdříve zašleme dvě upomínky.

Jak je to s roamingem a voláním do zahraničí? Jak je to s roamingem a voláním do zahraničí?

Roaming pro Evropskou Unii, Norsko, Lichtenštejnsko a Velkou Británii a Island Vám zapneme automaticky a budete za něj platit jako když jste doma. Objem dat máte stejný. V tarifu s internet furt můžete využít maximálně 20 GB. Ceny pro zbytek světa najdete v našem ceníku.

Volání do zahraničí: Za volání do ciziny zaplatíte podle ceníku.

Napište nám

*
*
*
*
*Povinné pole
Vaše údaje chráníme a nikomu cizímu nepředáváme.
Chyba
Zpráva úspěšně odeslána

Co nevidět ji zpracujeme a ozveme se vám po telefonu.

Napsat další zprávu
Raději mluvíte, než
ťukáte písmenka?
Domluvíme se po telefonu.
Ráno i večer, v pátek i svátek.
+420 606 606 035