Tlapnet podpora, vyřeší bleskurychle váš problém

Daniel Bureš

Daniel Bureš

V dnešním rozhovoru se podíváme na pobočku do Hradce Králové, kde jsme vyzpovídali našeho administrativního pracovníka Dana. Co ho na práci nejvíce baví a jak vypadá jeho typický den? Dočtete se níže. Pohodlně se usaďte a směle do toho.

Jak dlouho jsi v Tlapnetu a na jaké pozici?

Ve společnosti Tlapnet jsem od konce roku 2021, tedy necelý rok a půl na pozici administrativního pracovníka na pobočce v Hradci Králové.

Můžeš nám prosím přiblížit tvoji náplň práce?

Mojí hlavní náplň práce spočívá převážně v komunikaci se zákazníky, ať už osobně na pobočce či přes e-mail. Společně řešíme například sepsání nové smlouvy, nebo vytváříme dodatky ke smlouvám stávajícím. Dále se na mě klienti mohou obracet v případě přepisu na jinou osobu. To je takový základ, těch činností je samozřejmě mnohonásobně více.

Jak vypadá tvůj typický pracovní den?

Mým ranním rituálem je šálek kávy na pracovišti, bez toho by to nešlo. A že u nás máme výborné kafe! Potom se jde na věc. Na pobočce v Hradci Králové vydáváme mimo jiné i balíky, takže si nejdříve ráno zkontroluji nové zásilky, aby vše sedělo a bylo v pořádku. Když mám hotovo, sedám k počítači a jdu se věnovat e-mailům. Také řeším zákaznické servisy, abychom je měli v systému správně zadané nebo dokončuji nové poptávky k připojení. V průběhu této práce se věnují lidem, kteří přišli něco řešit přímo na pobočku ať už skrz služby Tlapnetu nebo vyzvednutí zásilky. Pak nastává čas oběda-dezert nesmí chybět. No a potom opět hurá do práce.

Co tě na této práci baví nejvíce?

Na této práci mě baví nejvíce její rozmanitost. Nejenže potkáváme každý den jiné zákazníky a s nimi zažíváme i jiné situace, ale také proto, že se naše firma stále rozvíjí a roste. S tím přichází ruku v ruce i mnoho nových věcí a zajímavých zkušeností.

Máš nějaké perličky se zákazníky, se kterými by ses rád podělil? Nějakou vtipnou situaci přímo z pobočky.

Perliček z pobočky je opravdu mnoho. Mezi takovou nejčastější bych určitě zařadil různá pojmenování naší firmy, těch variant jsem si poslechl už hodně, například Tlaknet nebo pak i různé zdrobněliny jako Tlapičkanet. Sice to jsou maličkosti ale pobaví. Také se mi stalo, že mi jednou přišla na pobočku paní, která si myslela, že pracujeme se zvířaty, protože máme v logu tlapku. Občas se člověk na pobočce nenudí.

Kdybys měl vypíchnout dvě věci v Tlapnetu, za které jsi rád, které by to byly?

Rozhodně by to byl kolektiv, který máme opravdu skvělý, v takovém prostředí se hned lépe pracuje. Pak také otevřenost a možnost se dále rozvíjet a růst. Vždy se objeví nová příležitost, jak se zlepšit a posunout své dovednosti zase o kus dál.

Děkuji za rozhovor

Dan