Tlapnet podpora, vyřeší bleskurychle váš problém

SLA
Garance podpory

SLAVIP - VIP Smluvní servisní podpora

Servisní podpora vázána na smluvní ujednání, je poskytována obecně okamžitě. Zahájení řešení
na místě u zákazníka (nebo vyřešení na dálku) nejpozději do 3h od nahlášení servisního požadavku v pracovní den a do 6h mimo pracovní dny.

smluvni-servisni-podpora.png
SLA12 - Firemní podpora

Podpora firemních tarifů, která je zajištěna zprovozněním linky při technických obtížích. Zahájení řešení na místě u zákazníka (nebo vyřešení na dálku) do 12h od nahlášení servisního požadavku
a do 24h mimo pracovní dny.

firemni-podpora.png
SLA - Domácí tarify a běžné zákaznické přípojky

Základní verze SLA, kdy zákazníkovi garantujeme kontaktování technikem do 24h od nahlášení servisního požadavku.

domaci-tarify-1699533132.png

Napište nám

Zpráva úspěšně odeslána
Zprávu se nepodařilo odeslat
Zpráva úspěšně odeslána

Co nevidět ji zpracujeme a ozveme se vám po telefonu.

Napsat další zprávu
Raději mluvíte, než
ťukáte písmenka?
Domluvíme se po telefonu.
Ráno i večer, v pátek i svátek.
+420 606 606 035