Sesterská společnost skupiny Tlapnet disponuje aktivním call centrem zaměřeným na obchodní komunikaci s klienty. Jednou z činností je zprostředkování kontaktu za účelem dojednání schůzky (instalace) nebo zjištění obchodního potenciálu. Vytváří tak podporu pro organizace a jejich obchodní sítě. Call centrum má diferencovaný přístup na koncové klienty. Speciální postup pro soukromý sektor - retail a privát; a speciální postup pro firemní sektor. Oslovení provádí proškolení obchodní asistenti a asistentky, které již mají zkušenosti s telemarketingem. Call centrum ke každému zadavateli přistupuje individuálně a zásady telefonování dovede měnit dle potřeb.
Zde je zaměření na informování zákazníků pomocí tohoto media a zaměření na získávání nových členů komunity. Jsou zde organizovány soutěže a předávány informace. Supervizoři díky firemnímu facebooku získávají více informací o zadavateli.
Hromadné zasílání SMS (informace, nabídky,…), nebo emailů a následné zpracování příchozích zpráv (příjem objednávek, registrací,…). Vše připravováno za asistence našich grafiků. Dále jsme schopni zajistit přípravu Newsletterů, které jsou následně posílány zákazníkům.
Slouží pro zjišťování spokojenosti zákazníků s kontaktním centrem, pobočkami, sítí pracovníků a podobně.
Nabízíme i možnost outsourcování obchodního teamu. Obchodní team skládající se minimálně v počtu 4 lidí (3 obchodníci a jeden supervizor) dorazí do poptávané lokality a zajistí aktivní akvizici nových zákazníků. Minimální doba pobytu obchodníka v dané lokalitě jsou 4 dny. Ubytování je zahrnuté již v ceně akvizice zákazníka. Obchodníci jsou řízeni pomocí mobilní aplikace v tabletu, takže se nechají předem vyčlenit místa, kde se nemají pohybovat (aby neoslovovali aktuální zákazníky klienta). Reporty jsou samozřejmě opět zpracovány ve statistikách a předány zadavateli.
Nezávazně poptat