Od začátku září je naší novou kolegyní Lenka Pištorová, která nastoupila na pozici HR manažer. Dali jsme jí pár týdnu na rozkoukání a teď by Vás určitě zajímalo, jaké jsou její plány a vize do budoucna, kam by ráda Tlapnet posunula v následujících měsících a co nového nás čeká.
Leni, prozraď nám něco o sobě - odkud jsi k nám přišla?
Poslední rok jsem pracovala v personální agentuře, kde jsem se věnovala především náboru zaměstnanců. K personalistice mě však přivedlo předchozí zaměstnání. Téměř 8 let jsem působila v bankovnictví na manažerské pozici. Moji hlavní činností bylo zajistit kvalitní péči o naše zákazníky a plnění obchodních cílů. Zde jsem získala
i první zkušenosti s náborem nových zaměstnanců. To pro mě bylo zcela něco nového a zde jsem si uvědomila, že je čas na změnu.
Čím se bavíš ve volném čase?
Svůj volný čas trávím s rodinou. Mám dva syny, skvělého manžela, který mě podporuje a čtyřnohého parťáka. Nové síly nabírám právě s nimi. Po náročném pracovním dni, ráda vypnu při procházce, běhu, na kole či v bazénu. A v případě ošklivého počasí, u knihy a sklenky vína.
Proč u Tebe vyhrála právě nabídka Tlapnetu?
Při své práci se hodně pohybuji na pracovních portálech. Jednoho dne, při kontrole pozic, jsem úplně náhodně narazila na nový pracovní inzerát. Hned od prvního přečtení jsem měla brouka v hlavě. Inzerát byl zajímavý, velmi dobře prezentující firmu. Neváhala jsem tedy dlouho a hned druhý den jsem zaslala svůj životopis.
Co vše bude Tvojí náplní práce? Co budeš mít na starosti?
Ve firmě jsem především pro naše lidi. Mohou se na mě obracet, pokud by cokoliv potřebovali. Další náplní je nábor nových zaměstnanců, jejich proškolení a usnadnění prvních dní u nás. Také mě čekají rozhovory s kolegy napříč firmou, rozvoj v oblasti personální politiky, vzdělávací a rozvojové aktivity, řešení metodiky odměňování, motivační programy apod.
A co jsou nejbližší kroky, kterým se chceš věnovat a které jsou pro tebe v následujících měsících prioritou?
Hned na začátku přede mnou stál úkol nalézt nové kolegy. Trápí nás neobsazené místo administrativních pracovníků, volná židle je i v call centru, rádi bychom také přijali nové kolegy do obchodního týmu. V tomto kroku je vidět posun, neboť brzo uvítáme tři nové tváře. Druhá, pro mě velmi důležitá věc je, návštěva všech lokalit. Ráda bych se seznámila, poznala lidi na pobočkách. Vyslechla je a reagovala na jejich potřeby. Již jsem měla možnost potkat se a pobavit s hlavními techniky, kolegy z managementu a těším se, co mě čeká dál.
Děkuji za rozhovor.
Lenka