Tlapnet podpora, vyřeší bleskurychle váš problém

Petr Nevečeřal

Petr Nevečeřal

Petře, prozraď nám na sebe, jak dlouho jsi v Tlapnetu a co Tě na Tvé práci baví nejvíc?

Ve firmě jsem 10 let. Za tu dobu jsem prošel více pozic, začínal jsem jako obchodní zástupce a teď pracuji jako senior operátor. Nejvíc mě na mé práci baví zaškolování nováčků. Naše Call centrum je k dispozici zákazníkům 24/7.

Jak fungujete? Kolik vás tam je a jaký máte režim?

Na call centru nás je celkem 9. Fungujeme na směnný provoz, střídáme se v 9. týdenním cyklu.

Jaké jsou největší výhody našeho call centra pro zákazníka?

Největší výhoda našeho call centra je v non-stop dostupnosti. Dále bych viděl výhodu v kvalitě operátorů, většina si prošla několikaletou praxí u největších poskytovatelů internetových služeb v ČR.

S čím vším může naše call centrum zákazníkovi pomoci?

Zákazník u nás vyřeší téměř všechno. Od všeobecných informací, řešení poruch, změny tarifů až po nesrovnalosti ve fakturách.

Jaké dotazy odbavujete nejčastěji?

Asi nejčastěji nám zákazníci volají ohledně všeobecných dotazů. Často se hovory týkají poptávek nových služeb nebo změn tarifů. Dále se lidé ptají na faktury či výpadky našich služeb.

Může si nějaké dotazy dohledat zákazník sám, než se rozhodne zavolat na linku? FAQ? Chatbot?

Ano, zákazník si může veškeré informace přehledně dohledat na našich webových stránkách. Pokud by ani tak odpovědi nenašel, může využít FAQ i chatbota. Případně jsme pro zákazníky kdykoliv k dispozici na lince my a mohou se na nás obrátit.

Na závěr nám prozradí, čím se bavíš ve volném čase?

Volný čas se snažím trávit s rodinou, s manželkou vychováváme 2 syny. Rád vypnu při práci na zahradě nebo na fotbale ať už jako hráč nebo divák.

Děkuji za rozhovor.

Petr